SERWIS - PM BUD

Idź do spisu treści

Menu główne:

WSPÓŁPRACA
 
 


WAŻNE !!!
Zanim zwrócisz urządzenie do serwisu - zapoznaj się uważnie z jego instrukcją obsługi. Częstą przyczyną przekazania towaru do naprawy jest nieznajomość zasady działania, funkcji, zachowań czy indywidualnych cech sprzętu, które opisane są w jego instrukcji obsługi (sprawdź baterie itp.).
Dokładnie wypełnij druk zgłoszenia (do pobrania) - kompletne informacje pomogą naszemu serwisowi szybko i sprawnie zapoznać się z danym przypadkiem, a pełne dane kontaktowe są niezbędne w konieczności uzupełnienia informacji dotyczących reklamowanego / naprawianego sprzętu.

 
 

Przykładowy zapis „miernik źle mierzy” wydłuży czas przebywania urządzenia w serwisie i może skutkować wyższymi kosztami naprawy - nasz personel zmuszony będzie sprawdzić działanie wszystkich funkcji i trybów pracy zanim znajdzie ów źle działający.

 
 

Procedura zgłaszania reklamacji:
  przed wysłaniem sprzętu do serwisu nabywca jest zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego - urządzenie przysłane bez   prawidłowo wypełnionego formularza zostanie odesłane do nadawcy bez rozpatrzenia zgłoszenia,
  sprzęt przed wysłaniem do serwisu musi zostać zabezpieczony w sposób zapewniającym bezpieczny transport,
  sprzęt prosimy przysyłać kompletny (urządzenie przesłane bez akcesoriów, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania zostaną odesłane do nadawcy bez naprawy),
  do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz starannie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne wraz z pełnymi danymi umożliwiającymi prawidłowy kontakt ze zgłaszającym,
  jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
 
Firma P.M.BUD rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych.
 
 

Przesyłki do serwisu prosimy wysyłać na adres:
Serwis P.M.BUD Henryk Prandota
40-135 Katowice ul. Słoneczna 4
Kontakt z serwisem: 608-034-460, 322053670
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


DANE KONTAKTOWE





40-135 Katowice
tel./fax  32 254 51 06, 32 205 36 70

WSPÓŁPRACA
STREFA KLIENTA
ul. Słoneczna 4
tel. 32 350 93 62  fax  32 350 93 61



Reklamacje i Serwis: info@pmbud.com.pl


Dział Handlowy: handlowy@pmbud.com.pl
Sprzedaż Allegro: allegro@pmbud.com.pl









 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego