Menu główne:
WAŻNE !!!
Zanim zwrócisz urządzenie do serwisu - zapoznaj się uważnie z jego instrukcją obsługi. Częstą przyczyną przekazania towaru do naprawy jest nieznajomość zasady działania, funkcji, zachowań czy indywidualnych cech sprzętu, które opisane są w jego instrukcji obsługi (sprawdź baterie itp.).
Dokładnie wypełnij druk zgłoszenia (do pobrania) - kompletne informacje pomogą naszemu serwisowi szybko i sprawnie zapoznać się z danym przypadkiem, a pełne dane kontaktowe są niezbędne w konieczności uzupełnienia informacji dotyczących reklamowanego / naprawianego sprzętu.
Przykładowy zapis „miernik źle mierzy” wydłuży czas przebywania urządzenia w serwisie i może skutkować wyższymi kosztami naprawy - nasz personel zmuszony będzie sprawdzić działanie wszystkich funkcji i trybów pracy zanim znajdzie ów źle działający.
Procedura zgłaszania reklamacji:• przed wysłaniem sprzętu do serwisu nabywca jest zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego - urządzenie przysłane bez prawidłowo wypełnionego formularza zostanie odesłane do nadawcy bez rozpatrzenia zgłoszenia,• sprzęt przed wysłaniem do serwisu musi zostać zabezpieczony w sposób zapewniającym bezpieczny transport,• sprzęt prosimy przysyłać kompletny (urządzenie przesłane bez akcesoriów, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania zostaną odesłane do nadawcy bez naprawy),• do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz starannie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne wraz z pełnymi danymi umożliwiającymi prawidłowy kontakt ze zgłaszającym,• jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.Firma P.M.BUD rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych.
Przesyłki do serwisu prosimy wysyłać na adres:Serwis P.M.BUD Henryk Prandota40-135 Katowice ul. Słoneczna 4Kontakt z serwisem: 608-034-460, 322053670
DANE KONTAKTOWE | ||||||||||
40-135 Katowice | tel./fax 32 254 51 06, 32 205 36 70 | WSPÓŁPRACA | STREFA KLIENTA | |||||||
ul. Słoneczna 4 | tel. 32 350 93 62 fax 32 350 93 61 | |||||||||
Ogólny: pmbud@pmbud.com.pl | Reklamacje i Serwis: info@pmbud.com.pl | |||||||||
Dział Handlowy: handlowy@pmbud.com.pl | Sprzedaż Allegro: allegro@pmbud.com.pl | |||||||||